69.BAŞARIYI DAVET EDİYORUM



Zihnimdeki ümitsizlik duvarlarını yıktım.
Hayalime randevu verebiliyorum. Proje gibi hayaler kurabiliyorum.
24 saat bana 24 salise gibi geliyor.
Beynim halkalı çöplüğü değil, kafamı lüzumsuz bilgilerden temizledim.
Sorumluluk almayı ve vermeyi seviyorum.
Bilgi birikimini önemsiyorum.
İç dinamiklerimi harekete geçirebiliyorum.
Mutluluğu iyiliği güzelliği menfaati dülger keseri gibi hep kendime yontmuyorum
İlginç orjinal ve faydalı şeyler üretebiliyorum. Akıllı olmakla, şuurlu davranmak arasındaki inceliği bilebiliyorum.
Kendini muhatabımın yerine koyup, düşünebiliyorum.
"Lisân-ı hâl"in "lisân-ı kal"den daha tesirli olduğunu görüyorum.
En son söylenecek sözü, ilk söylemiyorum.
Neden iki kulağım bir ağzin olduğunu anladim, on dinleyip bir konuşuyorum.
Her doğruyu her yerde söylemiyorum.
Tatlı dil yılanı deliğindan çıkardığını düşünüyorum.
Kelime ve kavram hazinemi artırmanın yollarını arıyorum. 100-200 kelimeyle değil 1000-2000 kelimeyle konuşup yazmaya çalışıyorum.
Şuurlu bir insanın okuması gereken 100 kitap okuyorum.
Beynimin %10'unundan fazlasını kullanmaya karar verdim ve bunun için ne gerekiyorsa yapmaya uğraşıyorum.
Sadece tüketen değil üreten olmaya çalış.
Başkalarının kusurların gece gibi kendi kusurların gündüz gibi görmeye çalışıyorum.   Hatalarımla yüzleşiyorum, yüzsüzleşmekten korkuyorum.
Problemlerimin üstüne cesaretle gidebiliyorum.
Problemi artırmaya değil, problemi çözmeye çalışıyorum. Yani çözümün bir parçasıyım, problemin değil.
Tenkitlere açığım, hatalarımı çekinmeden kabul edebiliyorum.
Bilgilerini güncelliyorum.
Para harcarken harcananlardan olmuyorum.
İrademle hakim olabiliyorum. Tadıyorum ama hayvan gibi yutmuyorum.
Hayatında belki ve keşke yok. Keşke yerine bir dahaki sefere diyorum.
Amerika'yı yeniden keşfetmiyorum. Ustalardan ustalığı öğrenmeye çalışıyorum.
Nefis ve vicdan muhasebemi daha iyi yapıyorum.
Ben olayları kontrol ediyorum. Olaylar beni değil.
 Çuvaldızı kendime, iğneyi başkalarına batırıyorum.
Aradığımı bulabilmem için, aranan kişi olmam gerektiğini biliyorum.
Gömleğin ilk düğmesi yanlış düğmeleyince gerisinin hepsinin yanlış gideceğini görüyorum.
Tek hedefim para kazanmak değil.
Damarlarındaki kan, yerine ruhundaki heyecana güveniyorum.
Doğru stratejiler tespit ediyorum.
Beden dilini etkili konuşmaya dönüştürebiliyorum. 
Gelecek hedeflerim gündelik hayatım arasında çatışmıyorum.
Parmak güneşi gösterirken parmağı değil güneşe bakıyorum.
Artık leb demeden değil, l demeden leblebiyi anlıyorum.
İyi bir köşe taşı olabilirsem beni keşfedecek bir sinan çıkacağına inanıyorum.
Yaşadığım gibi değil, inandığım gibi yaşıyotum.
Başkalarıyla değil kendimle yarışıyorum.
Herşeyin benim görüp bildiklerimle sınırlı olmadığını biliyorum.
Şansla işim yok, ipi sağlam kazığa bağladıktan sonra tevekkül ediyorum.
Aklımın ve kalbimin müşterek referansıyla hareket ediyorum.
Denizdeki dalgaları değil, gemiyi limana nasıl yanaştıracağımı düşünüyorum.
İncinin deniz dibinde bulunduğunun, çerçöpünse sahile vurduğunun farkındayım.
Karanlıklara küfretmek yerine bir ışıkta ben yakıyorum.
Balinaların oltayla avlanamayacağını öğrendim.
Yanlış yapmaktan değil, yanlışı küçümsemekten korkuyorum.
Artık ruhumla atmadığım okların yerini bulamayacağından eminim.
Filim adamı değil, ilim adamı
Kayıplarımı düşünmek yerine, zararlarımı gidermek le meşgulüm.
Sahibine mezar olmuş ideallerin farkındayım.
Adam kaybetmek için değil, adam kazanmak için uğraşıyorum.
Geçimli biriyim, hayır derken bile tebessüm ediyorum.
İşleri doğru yapmak yerine, doğru işleri yapıyorum.
Değiştirmeyeceğim geçmiş yerine şekillendirip sahip olabileceğim geleceğe bakıyorum.
Bildiği işi değil sevdiğim işi sevdiğim işi yapıyorum.
Tartıştığım kişiye cevap vermeyerek, yardım ediyorum.
24 saatimi feda edecek kadar cömert 24 saniyeyi harcayacak kadar tasarrufluyum.
Zengin olmaya değil, engin olmaya çalışıyorum.
Ben televizyonu seyrediyorum, televizyon beni değil.
Güneşe ulaşmak için, batıya gitmiyorum.
Kendimi ve hayatı keşfetme yolunda yürüyorum
Yaşamaktan zevk alıyorum. Aziz ve muhterem başarı artık sana kavuşacağıma bütüm kalbimle inanıyorum ve seni kendime daha yakın hissediyorum. Seni alnımın akıyla, kalbim müsterih olarak davet ediyorum.

Yorumlar