8.İNGİLİZCE ÖĞRENİYORUM-1

       
         İngilizceyi ilk öğrenmeye başladığımda kulak aşinalığı vardı "aaa çok kolaymış" dedim biraz ilerleyince gözüm korktu  yok ben bunu öğrenmem. Milyonlarca kelime var burda. Deniz gibi. Kocaman dev gibi görünüyor. Mesela "have-sahip olmak" ama türkçe açıklamasında sahip olmak yok. O zaman bunu buraya boş yere niye koymuşlar. Öfkeleniyorsunuz. Epey söyledim de.
    Kusur bende değildi. Ingilizce kelimeleri yanlış yazmışlar. Bana sorsalardı ya. O have oraya yazamazdın. Sonra bir de which var.     Cümlenin Türkçesinde "hangi" anlamı yok bu "which"i kim yazdı buraya?
    "Herkes benim ingilizce öğrenmemi istemiyor ama herkes karşı bana"
     İngilice öğrenme serüvenimi espiri katarak anlattım aşağı yukarı çoğu insan böyle şeyler düşünüyor.
     Daha başka şeylerde var ama aklıma gelenler bunlar. İlk önce küçümsüyorsunuz. Sonra gözünüzde büyüyor sonra da rayına oturuyor kendiliğinden yolunda devam ediyor.

Yorumlar